vineri, 11 noiembrie 2011

o felie de fetzisoare si UN UNIVERS DE VIDEO SI POZE CU MACHIAJE COOOOL!!!

   Buna, astazi am mai multe pentru voi!!! Azi cum v/am promis va pun video ,,cum sa desenezi fetzisoare amuzante'' si ceva special pentru fete...,,cele mai cool machiaje''.
   V-om ]ncepe cu fetzisoarele...

hei tipul asta a pus tot intr-un video! Imi place ca nu trebuie sa caut prin tot youtube-ul...
 voua care va place mai mult? Mie a 2-a mise pare grozava!!!











   Acum sa vedem ce video cu machiaje avem...sa stiti ca le aleg dupa gustul meu asa ca daca nu va place vreo unul...eu sunt vinovata!!! V-am pregatit o toana de video si imagini...
pai, aici sincer sa va spun fata si asa avea ochii mari, cantitatea MARE de gene puse si un pic de photoshop la final au facut minunea asta! Nustiu cred ca e prea mare dar sa-ti paresti putin ochii mai ales daca ai fatza lunga e senzual!!!

niciodata nu m-am gandit sa folosesc hainele cu gaurele pentru a-mi vopsi buzele dar arata minunat!!! Si cred ca cu niste nuante roz pal ar arata extraordinar!!!

cred ca e genial, imi plac la nebunie machiajurile colorate!!! Puteti vedea mai multe in lista video de sub denumire...o, si imi place parul ei violet (cred ca atzi observat) si efectele pe care le facea cu camera

ceva neobisnuit,nu? Imi place ca e filmata dintr-o postura buna...si pietrele adauga stralucire maxima

Acum vreau sa va arat niste video extraordinare de halloween!!! Sunt greu de facut dar trebuie sa le vedetzi...

LOL, super...mai ales dintii, par reali!!! 


omu asta ma incanta, extraordinar!!!


Ingrozitor inca de la vederea imaginii...dar asta e puterea make up!


machiajele de clown sunt preferatele mele...pacat ca nu-mi pot face singura de halloween!!!


asta chiar ma inspaimanta! 

Asta e mai dragutz...
wow, i-a facut nasul asa subtire si ascutit si obrajii tot, imi place, chiar imi place! O face mai matura si daca ma uit asa fin fatza chiar parca are obrajii asa (dar daca te uiti dintr-o parte iti dai seama ca cu adevarat sunt rotunzi)


Acum sa va arat niste machiaje mai funny...nu cred ca ati iesi din casa cu asa ceva pe fatza!!!

mda, chiar nu cred ca cineva ar iesi cu asa ceva pe fatza!!! Ce-i rau, case vede ca jumate e pe la spranceana spre frunte si jumate pe pleoapa si se vede cum aluneca imaginea!

sa nu va sperie imaginea...
Cand te uiti la inceput  chiar parca e real dar apoi cand te uiti cum o face, si dai inapoi l;a imagine iti zici: ,,chiar, se vede ca nu-i adevarat''

ACUM CEVA CE VA VA SPARGE!!!

soooper nu, si atat de funny!!! LOLZ vreau asa ceva pe fatza...

Acum spre sfarsit cateva imagini de machiaje NORMALE de pe google care mi-au placut mie mai mult\

ce gene...eu euna sunt pentru genele lungi puse, dar asta chiar e prea mult

Machiajul e minunat (cum vam spus, imi place multicolorul) dar inchitata nu as mancao...e suspicioasa...

Avril lavigne arata minunat astfel...fara gluma! Vreau si eu!!!!!!!!!!!

mmm ce buze!!! Sooo amazing...

nu pricep de unde incep penele... e un model extravagant dar nu e stilil meu

natural ca pentru scoala sau servici...asa imi place mie si asa le place vedetelor!!! Machiajul natural e IN

buzele sunt cele mai tari aici...

si din nou buzele fac totul AMAZING...deaia rujurile sunt cele mai importante si vandute...

NEGRUL LA PUTERE!!! e si culoarea mea preferata

face ochii mai lungi si cred ca frizura neobisnuita adauga farmec, nu vi se pare?

Asta a fost tot pe azi, cred ca fetele s-au putut bucura deplin de aceste video si imagini super, si poate a invatzat cineva cate ceva! Desigur sunt mici sanse cineva din voi sa aiba macar un produs asemanator dar puteti incerca cu ce aveti si daca va folositi imaginatia puteti alcatui ceva fantastic, fie un machiaj de zi cu zi, unul extravagant sau de halloween!!! 
Maine cum v-am promis de mult am sa va invatz sa confectionati diferite lucrusoare pentru voi iar duminica veti avea parte de o galerie intreaga de foto si video cu manichiuri fabuloase, veti invatza cum sa faceti manichiura french, unghii de gel si alte lucruri importante pentru fiecare fata...nu uitati sa intrati in weekend pe
BUBLEPOOF.BLOGSPOT.COM
acum trebuie sa fug...pupici :* :* :*...

MULTUMESC


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu