miercuri, 23 noiembrie 2011

RECOMAND VEDETE

    Buna, v-am promis mai multe recomandari de filme dar nu am mai descarcat alte cineva movies sa priv esc asa ca nu mai stiu...si eu niciodata nu recomand ceva fara SA VAD, SA INCERC SI SA-MI PLACA! Dar in schimb va recomand vedete...da,da, vedete! Poate sa existe vedete super care inca nu le cunoasteti sau sa fi azuit de multe din ele dar sa nu va fi interesat cu ce se ocupa si cum sunt...ei bine, Amanda va ajuta!!!
   Din nou, nu vreau sa le pun pe un top caci ar dura ceva sa ma hotarasc dar le numerotez...
                      La fiecare vedeta am sa pun cate oo poza a sa, 2 imagini cu 2 albume de muzica
           deale sale si 2 video cu cea mai buna melodie a vedetei (daca voi gasi la fiecare toate astea..:s0
                                                                 1.CASCADA


asta e unul mai recent, si iata o piesa din acest album



mi se pare ca altcineva canta cantecul asta...hm...
                                          

2. KEKE PALMER

asta e mai vechi, decand era mai mica si mai uritzica

mai jos vedeti hitul nr.1 din acest album




nu a facut video pe piesa asta...e de la serialul True Jackson VP...ascultati pan la refren, e cel mai tare!!! atrofele is rap si asa prost cantate...

3.ADELE

aici sunt piesele de la 19 an a ei

iar aici de la 24..iata cel mai super cantec din acest album(acum e in top kiss fm) e minunat si asa sentimental




hrrrrr din nou nu reusesc!!!! Jur ca maine sau poimane am sa mai pun recomandari cu vedete pentru ca am pregatit o lista pentru voi....cautarea de video albumuri etc. ma epuizat!!! Bine, treb sa fug...papa
MULTUMESC








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu