joi, 24 noiembrie 2011

Mai recomandam vedete?

   HI5, acum ar trebui sa fiu la scoala, la repetitia pentru maine, caci eu si cateva fete cantam la ansamblul ,,Miracolul'' daca asa se mai numeste...dar trebuie sa mananc ca apoi sa ma duc la franceza...si sa scriu pe blog, pierzand toata distractia!!! Ei lasa macar stiu ca cineva imi citeste gandurile....
   Azi cum v-am promis mai pun recomandari de vedete pe care poate pana acum nu le-ati prea apreciat...acum o veti face...
                                                    1.BRIDGIT MENDLER
aici era mai mica

nu e un album, nu are atat de multe piese sorry nu am gasit altceva!






2.ANA MARGARET


e singurul ei album, nu am mai gasit




3.Nathalia Ramos
e din filmul Nickelodeon ,,House of Anubis''

e la fel din acel film





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu