luni, 14 noiembrie 2011

RECOMANDARI

   Buna, ieri v-am zpus ca la sfarsit am sa multumesc cativa prieteni ai mei care intra mai des aici pe blog dar nu am mai facut-o, ei bine azi cu asta am sa incep...
                                                                    DANUTZA

                                                                      CHRISTINE

                                                                        ANDY

                                                                   ARYADNA

vreau s ve multzumesc fetelor pentru k nu va lenevitzi sa intrati aici sunteti foare dragutze...
acum continui cu recomandarile de care va vorbeam

RECOMANDARE: aici pe blogger suntem cu totii prieteni de aceea nu fac asta pentru reclamarea acestei dragutze domnisoare sau altceva, o fac pentru ca din greseala am dat de blog-ul ei si chiar mi-a placut si as vrea sa vi-l recomand voua
http://www.ioanabogus.blogspot.com

RECOMANDARE: vreau sa va recomand cartile care le citesc de aproape 3 ani si le ador si cred ca si voua v-ar placea...iata 5 carti care imi plac cel mai mult





asta e prima pe care am citit-o

aceasta colectie ,,Goosebumps'' de R.L.Stine e atat de incitanta, citesc o carte in 2 zile si ma enervez ca o citesc prea repede si dupa aia nu mai am ce citi. In fine vi le recomand pentru k ele m-au facut sa ma apuc de citit de-a binelea si de atunci de la pima carte Goosebumps am inceput s ma interesez si de altele
MULTUMESC SI LECTURA PLACUTA









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu