vineri, 23 decembrie 2011

TRUCURI MAGICE SI MAI MULTE VIDEO FOLOSITOARE

   Buna, cred ca v-au placut video-urile de data tecuta...mai multe de tipul lor gasiti pe clopotel.ro (apropo am vrut sa spun, nimeni nu imi plateste pentru reclamele astea) azi cum am mai facut-o odata voi pune video cu trucuri magice...satisfaction!!!










acum un truc care chiar nu pot sa-l inteleg, de la inceput credeam ca e vorba de 2 carti that, una ascunsa, dar apoi de unde s-a luat inca ocarte this? si era clar aratat ca sunt doar 3 carti!!!






De capul tau!!!
Ati intele ca e vorba de inca cateva video folositoare de pe clopotel.ro (si din nou nu e vorba de reclama)



mereu mi-au placut tipurile astea de ghirlande



ah sunt atat de dragutze, dar multi se gandesc ,,de ce sa fac deastea cand pot cumpara mai frumoase de la orice magazin'' de la inceput ma gandeam si eu asa, pentru ca arata prea colorat dar de ce sa nu iti faci bradutul tau (poti cumpara unul mic) si sa faci pentru el deastea








inca un mesaj ideal, ce sa zic...apropo sa nu uitati...DE MAINE FACEM SCHIMBARI PE BLOG!!!!!!!!
             M U L T U M E S C

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu