miercuri, 21 decembrie 2011

CELE MAI FOLOSITOARE VIDEO PENTRU TINE

 RECOMANDARE:  Buna, ce mai faceti? eu is intr-o dispozitie minunata, am privit numai ce un film ,,odinocestvo krovi'' (defapt corect e scris pe rusa da mii lene sa schimb limba) un film minunat apropo, e primul film rus pe care l-am vazut filmat atat de bine si profesional de parca te uiti la BEST FULL HD EVER trebuie sa-l vedeti...
sorry dar triler nu am gasit


si ma uit la un film cu denumirea engleza,,The Secret'' am invatat multe, sincer el e pricina pentru care sunt asa fericita si va spun ceva care poate sa vi se para straniu dar daca priviti acest film si aflati secretul puteti avea orice de la viata, orice obiect, puteti fi oricine vreti, puteti alege cum sa se comporte cu voi oamenii, ce sa se intample azi, maine....


wow trilerul e intradevar bun...atat de puternic


ok, vreau sa imi cer scuze ca am inceput s nu mai pun imagini cool si funny...pur si simplu am o saptamana de cand nu stau de la compu meu si nu prea am voie sa incarc ceva dea meu aici dar pot sa pun video cum sa-ti confectionezi lucruri!!!

arata sincer dragutz..dar se distrage atentia de la citit


 ok, si daca am o pata de ketchup pe tricou merge???

ok as zice ceva despre forma capului renului dar imi va scrie k contine continut neglijent


ma cate solutii....si wow voi credeti k sughitul poate dura 6 saptamani? e aproape 2 luni, in plus cum dormea...?


deci iata cum se fac...




folositor ce sa zic....



wow, e sooper aceiasi adidazi cu diferite tipuri de legare a sireturilo arata ca noi...





si mie imi place ce am postat azi, sunt mandra de mine
     MULTUMESC










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu