miercuri, 28 decembrie 2011

Chirstmas Songs :)

   Buna!!! Inainte de toate vreau sa spun ca sunt un pic suparata pe voi pentru ca acum de anul nou cand ar trebui sa am mai multi vizitatori am din contra mai putini si pentru ca prim intrebare din concurs e deja pusa si nimeni nu poate sa intre aici si s te uite dupa raspuns, chiar e atat de greu? stiam ca cand e vorba de ceva gratis faci orice....marog, sa speram ca totul va merge mai bine penru ca intrebarea asta ramane valabila pana pe 30 cu toate k dau drumul si la alte intrbari.
   Ok, azi mai am de felicitat o prietena tare dulce si mumusica pe care o besk tare tare...;)
                                                  ANYTZA nutza


La multi ani! Anul nou sa te gaseasca cu fericirea in brate si bucuria in suflet! 


ah, ce placut e sa feliciti lumea cu asa o sarbatoare minunata... ok, acum cum trebuia sa fac de mult...pun MUZICA DE CRACIUN!!! ooo o ador!!!!!











aceste cantece de fiecare data cand le aud ma fac sa ma gandesc cat de rea pot fi cateodata si ma fac mai buna!!!
dar primele 2 candtece nu sunt orginale, dar ce vrem noi e sa se simta devaratl duh de craiun asa ca vechile cantece traditionale sunt mai potrivite




uite asa e mai bine, cred k multor din voi vi sa facut dor de adevaratul craciun, care in moldova nu o sa fie pana nu o sa ninga, o sa-mi para foarte rau daca pe 31 o sa fie soare!!! si ink nu am brad!!! azi treb sa mi-l aduca si sa-l impodobesc dar pana cand casa mea (mai ales ca bate asa un soare de dupa fereastra) arata ca la mijlocul verii!!! ce duh de craciun!!!
   ok, sa ma calmez...deci asta e tot, o zi buna si sper pan diseara sa se duca soaele asta iritabil k ma enervez, pe naiba anu' nou asta-i???
MULTUMESC




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu