sâmbătă, 17 decembrie 2011

   Buna!!! Stiti m-am gandit mult la chestia cu concursul si am hotarat, pe ODNOKLASSNIKI am sa pun de pe 25-31 decembrie intrebari la status, si cine raspunde primul si corect primeste o fisa cu abtibilduri pentru caiete, carnetzele.... Dar, vor fi 2 premii mai speciale pentru cel ce va raspunde primul si corect la intrebarea de pe 31 decembrie de la ora 21.00
 1. Un carnetel dragutz pentru notitze, poezii, ce vrei tu
 2. Oja de unghii alba de la revista Bravo girl de vara asta (pentru cine a ratat-o)
   Pentru cei de la TPU totul inca e valabil, 3 pesoane care o sa raspunde corect la intrebarile care am sa le postez pe Tpu de data de 25, 28 si 31 decembrie vor primi acces la blogger-ul meu (apropo nu credeti k mie usor sa dau asa un premiu) si isi vor putea scrie gandurile aici pe blog...
   Si reamintesc daca exista un fan All_is_fine de care eu nu stiu sa nui fie rusine sa imi spuna si numele si poza sa impreuna cu o felicitare special pentru el vor aparea aici...

   Ok, sa ne intoarcem la temele noastre...azi is cam plictisita si nu vreau decat sa fac cateva recomandari pantru ca nu as putea sa descarc mai multe imagini ca nu stau de pe compu meu si...

RECOMANDARE: Nu ratatzi cartelele cu 3000 lei de la orange, cat nu s-au vandut toate...primitzi ochelari 3D si filmul ,,Spargatorul de nuci 3d'' si cate 84 lei pe luna pentru apeluri in retea, 84 pentru Sms si 84 pentru navigare pe internet pan la sfarsitul anului... Ochelarii is cam...marog, mie imi place s ma uit fara, chestia cu 3000lei e geniala nicio companie nu a mai dat atata, dar filmul...FILMUL E ABSOLUT EXTRAORDINAR!!!
   E practic cel mai frumos film de Craciun, iata trailer-ul...
doamne, si cand ma uit la trailer ma trec fiorii ( nu ca e strasnic, de mult ce imi place) si melodia asta, oooo melodia assssta..

RECOMANDARE: Vreau sa recomand un blog, care posibil l-am mai recomandat dar va amintesc...e cel mai bun blog de pe care poti descarca episoade din orice serial

RECOMANDARE: vreau sa recomand fetelor o revista, defapt doua, cred ca e imposibil sa nu stiti de ele dar da\\DACA nu stiti sau DACA ati uitat de existenta lor si nu le-ati cumparat de mult sa stiti ca degeaba...
E vorba de BRAVO..
e o revista despre vedete

si BRAVO GIRL
aceasta revista fatza de Bravo e despre fete, cum sa e ingrijeasca, despre haine, machiaj........

ATENTIE: daca sunteti de la Vasile Vasilache treb sa vedeti asta...

ooo cabinetul de fizica :(...

ATENTIE: lol, treb sa vedeti asta, unele chiar sunt bune...

serios...FAILED

ok, mam plictisit vreau sa joc ceva pe net...PA
daca ceva va scriu mai tarziu...
MULTUMESC













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu