luni, 26 decembrie 2011

CHRISTMAS MOVIES

   Buna!!! Sorry ieri am fost la bunici si nu am putut scrie, dar azi pot si inainte ca sa pun cateva recomandari de filme de craciun (o, ce-mi plac) trebuie sa felicit o persoana speciala...

                         MiSs Pαtri4ikα



Fie ca spiritul sarbatorii sa intre in casa si in suflatul tau, scumpa mea prietena!!!

ok, ati inteles ca nu glumeam cand spuneam ca am sa felicit prietenii si cititorii blogului online, si nu glumeam nici in privinta concursului, deja sa inceput pe Odnoklassniki.ru, raspundeti corect si rapid la intrebarile puse pe status in fiecare zi si castigati fise cu abtibilduri!!! si pe 31 premiul mare!!!

ok acum sa recomand cateva filme de craciun, cele mai asteptate de mine...am sa pun denumirea si triler-ul ca sa aveti idee despre ce-i, in orice caz e despre CRACIUN!

Deck the halls

Santa Clause 3

Christmas carol

                       PS:I Love you

ELF

The grinch

Bad Santa

Gingle all the way


                         A Christmas story

SI SIGUR INCHEI ACEASTA LISTA CU CEL MAI POPULAR, MAI VIZIONAT SI MAI IUBIT FILM DE CRACIUN DIN ISTORIE!!
A l o n e    h o m e

S nu uitati sa mrgeti pe la Patria acum de sarbatori stiu ca trebuia sa mearga un film bun ,,Marea cursa de Craciun"
ok, astea sunt, 10 filme de craciun...poate am sa mai adaug maine poimaine, mai am si cantece minunate de craciun dar le las pe lta data....
MULTUMESC




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu