duminică, 18 decembrie 2011

Никита Литвинков

   Buna!!!! inainte de toate sa va spun ca mai am un premiu....UN COLIER DE VARA e din scoici si pietre albestre si cu toate ca il ador nu-mi va parea rau pentru cel ce-i place ce scriu si ce gandesc...
   Ok, acum sa trecem la treaba, umblam pin youtube si am dat de un video FENOMENAL!!!!!!!!!!!! trebuie sa-l vedeti, e probabil cel mai popular video rusesc de pe youtube...
Parul lung cu spicusor, zambetul felul in care vorbeste si frazele amuzante il fac sa fie un nou erou YouTube...de la inceput mi sa parut si mie straniu si infantil dar apoi cand m-am uitat de mai multe ori am inteles....
e CEL MAI AMUZANT SI EXTRAORDINAR OM DIN LUME!!!
si frazele astea a lui ,,ceaiul ma face om'' ''bors cu varza dar nu rosu'' si ,,salata asta stranie, ma enerveaza''

Никита Литвинков: Nu mananc bors rosu!!!




Iata inca cateva video cu el...


mda, e adorabil....

ok, hai k treb sa fac felicitari...imi pare rau ca nu am timp sa scriu mai mult.
apropo nu uitati sa priviti VREI SA FII MILIONAR CHIAR ACUM PE PRIME!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu