sâmbătă, 10 decembrie 2011

HAIR ACCESORIES si HAIR PAINT!!!!!!!!!!

      Buna, inainte ca sa incep ca pun video cu centuri care v-am promis ca am sa le pun si imagini si video cu accesorii de par vreau sa va amintesc ca asta seara merge DA SAU NU nu uitati sa puneti televizorul pe Prime la ora 21:40 si sa va uitati cum pierde lumea bani...si ce mumusel e Dan Negru!!!
   Ok ne intoarcem la tema blogului nostru..iata cateva video cum sati confectionezi curele...
Deci, inainte sa veniti cu intrebarile va spun....principalul e ca ati inteles cum se face nu ceea ca are un prosop in cap sau ca talpa ei acopera in intregime camera :)))))))



nu cred ca cu designul asta o sa poti iesi pe strada...doar daca undeva in Tokio dar cu o materie potrivita un pic mai ingusta poate iese ceva...si cantecul asta ma irita!!!




a iesit destul de bine...ok asta nu cred ca cineva o so faca pentru ca nustiu daca poti avea aceste materiale..adica le poti gasi dar mai bine iti cumperi o curea ca lumea....marog am pus-o ca sa o vedeti



ma ce talentate sunt chinezele...si din nou ce am zis la videoul precedent am pus-o ca sa o vedeti dar daca aveti materiale si o puteti face sa va lauati mie, chiar voi fi bucuroasa daca videoul asta miiar ocupa cativa centimetri patratzi din blog nu degeaba

Ok, asta e trecem la urmatoarea tema caci e deja sambata iar eu ieri nu am putut scrie si am ramas in urma si pe azi am pregatit altceva dar daca nu reusim ce sa fac...:(....ok vreau sa spun ca eu deobicei pun video cu lucruri ce puteti face cu ururintza dar nu va suparati daca pun cateva doar ca sa le admirati.... Si la urma DACA u mor de oboseala sau nu ma plictisesc pun ceea ce am pregatit pe azi ca e zi de weekend dar daca totusi reusesc SA AVETI TIMP SA VA UITATI PANA LA URMA!!!
Ok trecem la...

COOL Hair Accesories
ce coafuri minunate pentru casatorie...simplu si dragutz


astea is simple de zi cu zi dar daca nu ai chef de ceva special in parul tau astea iti fac o coafura simpla si delicata pentru scoala

foarte stilat....vreau si eu!!!!!!!!!!!!!!
ce bantik frumos, imi place mult coafura ei

Taylor Swift stie cei bun pentru coafura sa, exista persoane caror intradevar nu le sta...ea nu face parte din acele persoane

ce variatie de flori frumoase, indeobste de cand se poarta asa accesorii fetele petrec mai putin timp pentru facerea coafurii si pe langa asta arata mai bine decat cand isi faceau coafura 2 ore...AMANDA E PENTRU FLORI!!!

cercurile atat de multe si diferite...o colectie de cercuri iti garanteaza ca dimineata iesi din casa cu 5 minute mai devreme

ce dragutz, e stilul lui Ariana Grande si a personajului sau din Victorious si nu ziceti cai copilaros...va urasc daca ziceti asta...

e foarte scump si usor de pierdut dar totusi pasionatele de stil continue sa le cumpere pentru ca nu e posibil sa nu fie observate cu asa o frumusete pe cap...o, si intradevar snt pe naiba scumpe si te enervezi cand observi ca cade vreo piatra (ooo stiu asta din propria experienta)

simplu si lucios...din nou Rihanna ii da pe totzi jos, si sa vezi ca poza e veche dar stilul asta inca continue sa fie admirat si copiat

pretty....

beba asta e mai cool ca unele adolescente (apropo urasc cand cineva zice cuv ,,beba'')




Ok, ascum trecem la video, nu am pus poze amuzante pentru ca 1. nu am gasit 2. de ce as pune pentru ca nu cred ca exista poate unele foarte copilaroase dar unele din alea tot sunt cool asa ca admirati aceste video clipuri....

mu va fie mila de florile artificiale

puteti cumpara clame de fier si sa lipiti pe ele diferite chestii sa colorati cu lac de unghii sa lipiti paiete...o sa iasa bine


iata despre ce colectie vorbeam... daca aveti cercuri simple de fier puteti sa le decorati cu vreti voi, cu lente, paiete, plori, banturi...




Si acum ca vad ca nu m-am plictisit si nu sunt obosita pun ceea ce v-am pregatit pe azi ca e weekend, nu e departe de tema care am vornbit inainte...aici avem HAIR PAINT o minunata arta a tipelor emo care vor sasi strice parul dar si sa ne incante cu minunatele ornamente...

mii interesant chestia asta se spala de pe par... apropo leopardul se supara...


e frumos dar sa vorbim serios e un pic imatur sa-ti strici parul mai ales penru asa un ormanent copilaros si prea prea colorat...cateva bratzari si un machiaj colorat nu-ti ajunge sora mea...




hai cai prea mult!! Si apropo uitativa in ce poza sta la imaginea videului de start...si de ce mananca conflakes in timp ce vorbeste....e iritant si enervant!!!


ce prost gust


ok, am inteles ca se sterge chestia sta caci e al 5 ei paint care il vad azi...sorry al 6-lea


asta nui paint doar am dat de acest video si am vrut sa vil arat si voua

asta a fost pe plan video acum cateva imagini......................................................................
dear fi adevarata...oricum frumos

deci culoarea ei naturala de par e blond sau negru???

WTF??? o pata roz si una verde

ce frizura, de culori...hei, stpo..e o peruca???

Deci cred ca asta e tot caci alte imagini deja gasesc prosta vopsite in culori diferite dar HAIR PAINT e vorba de un anumit uzor...ok ma duc eu sa mananc ceva...DA SAU NU sa terminat deja de mult...va imaginati de cand am inceput sa scriu am undeva o ora jumate...sper ca vau placut si ca nu am pierdut timpul degeaba

MULTUMESC






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu