joi, 15 decembrie 2011

Ce surprizaeva asteapta de la blog de sarbatori...

    Hiiiii!!!! De mult nam mai scris...mama mi-a luat laptopul de acasa si treb sa scriu stand aici, la ea la luctru, unde miroase a lac de par si a vopsea si e galagie(in special de la feonul de par).
   Deci cred ca pentry ca ati citit denumirea mesajului asta cred ca spuneti acum ,,termina sa te plangi si vorbeste despre surprize'' bine, asa sa fie...principala surpriza va fi...

1.DREPTUL LA ALEGERE
  - veti putea alege orarul in care sa ve scriu pe blog ca eu sa planuiesc si sa evitam pauzele astea mari in care nu scriu (in plus daca primesc de ziua mea iPod am sa pot sa scriu de sute de ori pe zi dar nu promit stiind de ce nota imi iese la fizica)
   - facand un sondaj, veti putea alege tema pentru luna ianuarie
 
2. SURPRIZE DE CRACIUN
   - in primul rand trebuie sa va spun ca de pe data de 20 voi schimba totul aici ca pentru Craciun si de pe 20 pana pe 7 ianuarie puteti vedea aici cele mai frumoase cantece, felicitari, imagini frumoase de Craciun.
   - daca cineva e un bun cititor al blogului si eu nu stiu (pentru ca eu nu pot sa vad cine intravedar intra aici) sa imi spuna asta pe odnoklassniki sau pe TPU si eu am sa ii multumesc si am sa ii public o felicitare aci pe blog...
  
3. CONCURS
   - ma gandeam la un CONCURS CU PREMII...de pe data de 25 decembrie pana pe 31 decembrie am sa public in fiecare zi pe Odnoklassniki.ru la status o intrebare referitoare la blog si cine raspunde primul si corect o sa primeasca un mic cadou de la mine, nu m-am hotarat inca ce, dar o sa aflati pena pe 25 nu va temetzi...(atentie!!! este valabil doar pentru cei ce invatza in liceul Vasile Vasilache din Chisinau)
   - pentru cititorii blogului de pe TPU am un alt premiu, asa cum eu treiesc in Moldova nu pot sa va dau un premiu, si din pacate nu pot sa il transmit prin posta dar am sa public si aolo in forma de intrebare cateva intrebari si 3 castigatori o sa primeasca login-ul si parola mea de la blog si vor putea sa scrie un mesaj din partea lor pentru ceilalti cititori....

                             pentru mai multe detalii contactatima pe Odnoklassniki sau pe TPU


cam atata e...nu uitati sa participatzi!!! Amanda si All_is_fine va iubeste tare, tare...
                                                                 MULTUMESC


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu