joi, 2 februarie 2012

Avril Lavigne...si special, Christina Grimmie descoperiti o stea!!!

   Hey guys!! ce mai faceti, azi nu am fost la scoala si maine tot nu ma duc k is bolnavioara...:(
   Ok azi nu pun video k nush unde mie USB si daca nu il gasesc pan maine...asta va fi o problema!!!
   Ok dar oricum am ceva bun pentru voi, inainte sa zic tema si sa incepem tot vreau sa ascultati asta...
super nu??? extraordinar, o cheama Christina Grimmie si pur si simplu o ador!!! Si vreau sa o multumesc pe Ana k mia zis de ea!!! e super!!! si are mai multe cantece si coveruri, si nustiu daca va amintiti am pus anul trecut asa o tema HIDDEN TALENTS unde ea canta ,,unfaithful'' deRihanna(nush dak am scriscorect) mia placut foarte mult cum a cantat atunci si nu stiam cine e...apoi mult timp nu am mai auzit de ea si uite k am regasit-o!!!!

ok, acum tot ce am pe azi e:
Avril Laigne ♥♥♥
si de aici vin cu toate cantecele ei cool si un TOP awesome!!!
10.Complicated

9. Girlfriend

8.Hot

7.My happy ending

6.Innocence

5.Nobody's home

4.When your gone

3.Wish you were here

2.Alice

1.Skater boy
nustiu de ce lam pus pe prima, le ador pe toate, mia fost foarte greu sa aleg...mai ales intre 7 si 6 si intre 3 si 2!!! e imposibil sa alegi!!! pur si simplu in ultimul timp ascult mai mult Skater boy...

ok pa
                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu