miercuri, 29 februarie 2012

eu cu fetele de la ansamblu la concursul de la Lastarel!!! impresiile inainte si dupa si exclusiv: CE FACEAM NOI IN VESTIAR IN TIMPUL LIBER!!!

   Buna!!! Azi avetiURATI!!
 video speciale de ieri cand eu si celelalte fele din ansamblul coral ,,Miracolul'' din liceul meu Vasile Vasilache am fost la un concurs la un loc numit ,,lastarel'' tare levii apropo!!!
   Dar asta nu conteaza pentru ca voi puteti vedea impresiile noastre inainte si dupa concurs si ce faceam noi in vestiarul nostru personal in timpul liber dintre repetitie si concert... SAVURATI!!!



eeei??? nu cred ca am castigat ceva dupa cum am cantat si ce concurenta am  avut, mereu trebuie sa recunosti esecul...dar e un motiv sa muncim mai departe si poate ne iese ceva si la urmatorul concurs (si va asigur ca va fi unul urmator) !!!

OK maine nu ma vei la dentist cum am zis in video... ci va voi prezenta tehnica de la mine de acasa si nu va radeti ca sunt o mare fana tehnology! de la tv, dvd player, laptot la frigider, masina de spalat, rola cu microunde!!! si vedeti minunatul meu iPod nano 5g pe care l-am cumparat ieri in husa sa de cauciuc de la kate spade new york!!!
MULTUMESC


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu