sâmbătă, 18 februarie 2012

Eu si Felix ne ucidem reciproc! Iau rolu de spioana! Un nou poster in camera mea!!!

   Buna!!! Sunt cel mai fericit blogger din lume! Ieri am avut o toana de vizitatori si azi tot! Am inteles ca violebta fizica atrage spectatori...:D
   Azi avem 4 vedeo diferite (nu apartin nici carei serii de video) sper sa va placa!!!!
                         1. Felix ma ucide!!!
 la urma a devenit prea agresiv ca sa se mai inteleaga ceva... biata de mine!!! dar dati click pe urmatorul video sa vedeti cum ma razbun....


                      2. Eu il ucid pe Felix!!!
Cristina ramanea in urma si inca nu a filmat totu'! Da ce se petrecea acolo maiculitza!!!

3.Eu spionand prin ochiu' de la usa
au plecat abia peste o ora!!! o ora de chin!! mda, sa vada ele asta! ce bine ca mama nu era acasa ca le lua la 3 parale, le fugarea prin toata cladirea!!!

4. TWILIGHT in camera mea!!!
deci nu uitati de schim!!! daca aveti vre-un poster vo pagina de revista sau orice cu Twilight spunetiva pretul!!! sunt gata la orice!!!

ok acum trebuie sa termin articolu de azi...maine fara video doar multe glume, trenduri IN&OUT pentru fete!!! barfe despre vedete si ultimele filme!!!
MULTUMESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu