luni, 13 februarie 2012

FA-O CU MAINILE TALE!!! episodul ....cunoastetio pe Keny Arkana- cantareata de rap francez

   Buna ce mai faceti? Sorry k nu am scris weekendul asta, am fost cam ocupata si nu glumesc in privinta asta, seara de obicei imi scriu cartea si nici nu aprind internetul sau pur si simplu citesc, iar ziua nu stat acasa deloc.
   Imaimte de toate vreau sa spun ca cu toate ca nu sunt fana, imi pare rau de moartea lui Whitney Houston, se stie ca trupul i-a fost gasit intrun hotel. Dar aveti aici mai multe detalii....
avea chiar o voce perfecta, pacat....

ok acum vreau sa va postez al doilea episod din FA-O CU MAINILE TALE!!!!

.lol, ce naspa am iesit cu gura cascata!!!!

ok acum vreau sa cunoasteti o cantareata de rap francez, si sa va convingeti ca franceza nu e doar limba dragostei ci si a RAP-ului!!!!
K E N Y__A R K A N A
Iata cantecul cu care a devenit celebra...
iti ridica parun picioare nu??? Iata si alte cantece



cel mai lent cantec deal ei din cate stiu e Victoria

aici ea are in jur de 23 dar uitativa cum canta ea la 16 ani

ok mai multe cantece le gasiti pe youtube dak va intereseaza, de mult apropo nu am mai pus stiri WC so imi pare foarte rau, maine nu stiu dak am sa pun dar sper ca pan la sfarsitul saptamanii aungem si la asta!!!
MS


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu