vineri, 10 februarie 2012

DESPRE MINE EPISOD SPECIAL!!! intoarceti pe dos garderoba mea!!! si restul imaginilor...nu uitati sa la descarcati...

   Buna!!! Sunt atat de fericita!! Mi-au placut comentariile voasrte foarte mult...dar am o problema! Nu vom mai putea filma pentru ca cineva din voi m-a tradat facandu/si un blog si vrand sa-mi copie ideile, si eu stiu cinei...
   Am inteles ca acel cineva vrea si el sa faca video si cum cred eu vor semana foarte mult cu ale mele, acum voi treb sa alegeti la cine sa va filmati!!! Si daca acea persoana vrea sa se filmeye cu noi imi pare rau da va trebui ori sa lase naiba blogul ori sa faca cu totu altceva pe el sau sa se filmeye singur nu cu actorii mei!!!!
   Azi trebuia sa pun stirile WC dar am avut cateva probleme cu un alt tradator pe care voi toti il stiti ca e de la noi din scoala...o sa aflati...o sa va zic...
si ca sa ma tin macar partial de promisiune restul iaginilor...adica nui restul, in general sunt foarte multe dar le-am ales pe cele mai cool din suta pe care o am in tel...




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu