joi, 9 februarie 2012

DESPRE MINE episodul 2(cemi place in deosebi de mult) si imagini cool de descarcat!!!!

   Buna, ce mai faceti? azi nu am fost la scoala k ma ustura rau dimineatza in gat, azi cum v-am promis mai pun video si inca ceva, nu e legat de vedete dar va va placea!!!
   Vreau sa stiti ca filmez video chiar acum!!!

uf!!! sper ca am facut treaba buna, cat mi-a trebuit sa pun video asta aici...
ok, azi nu ascultam muzica si nu privim video, stiti am in telefon un dosar ,,IMAGINI COOL'' si azi incarc jumate din ele aici (pentru ca sunt foarte foarte multe) si puteti sa le descarcati fara probleme la voi pe calculator sau pe telefon daca stati pe internet mobil!!!










daca la voi nu se misca, apasati pe ea o data si o se vedeti










mdea, nu e nici jumate din toate, dar promit ca maine le pun pe toate cele ramase (cate n-ar fi) si pun STIRILE WC!!!!!!
MULTUMESC







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu