miercuri, 8 februarie 2012

FAO CU MAINILE TALE!!!incepem cu Stickere......si ascultati Keke Palmer_muzica profesionala

Buna, sorry ieri nu am gasit nicaieri USB.... cu toate ca am promis, dar ma puteti intelege, macar, azi maine si poimaine am sa pun video in fiecare zi!!! la rand!!!
   Iata si seria FAO CU MAINILE TALE


ok, si pentru ca vam promis in ca mai pun teme cu vedete, cred ca stiti ca de mai multe ori va vorbeam de KEKE PALMER vedeta Nikelodeon sin serialul ,,True Jackson'' apropo de asta, cred ca ar fi cool sa pun un video cu serialul...

acum vreau sa va spun ca cu cateva zile in urma am descarcat cateva cantece dea lui Keke Palmer si mi-au placut foarte mult, sunt cantece de profesionista si cu toate ca ea nu canta asa bine cat de une sunt cantece vreau sa le ascultati...

nu arata chiar bine in imaginea principala, ma sperie

de la inceput cantecu e cam enervant...apoi intri in ritm

va place clipul??? mie asa si asa...oricum merge...



nu sunteti de acord cu mine ca cantecele, versurile, melodiile sunt minunate??? cred ca Keke Palmer are un viitor la Nickelodeon, pana cand e doar intrun serial (cu toate ca e rolul principal) si nu am mai vazuto in altele seriale dar sunt sigura ca va fi nominata la Kids Choice Awards care va fi apropo in martie si abia astept!!!
MULTUMESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu